Information om returnering og reparationer for sundhedsprofessionelle | ResMed Danmark

Retursending og reparation af produkter via ResMed Online Store

ResMed Online Store hjælper dig med at autorisere retursending af materialer og reparationer, ligesom du uden forsinkelse kan følge med i deres status.

Har du en patient, hvis udstyr skal repareres?

Glæd dig til hurtigere og enklere autorisering af retursendinger samt en markant hurtigere reparationsproces.

Reparationer og retursendinger på den nemme måde

ros-create-account-icon3

Enkel og ukompliceret oprettelse og anvendelse

ros-steps-icon

Nyd godt af vores forsimplede autoriserings- og valideringsproces omkring retursendinger

ros-clic-icon

Se status på dine retursendinger når som helst

ros-accept-quotations-icon

Klik for at acceptere eller afvise prisoverslag

ros-review-your-warranty-icon

Se dit garantibevis

ros-repairs-status-icon

Få tydelige og overskuelige informationer om status på din anmodning

Ofte stillede spørgsmål

Vi tilbyder gratis reparation eller udskiftning af samtlige produkter inden for garantiperioden. Følg i den forbindelse disse trin:

  • Log-ind på din ROS-konto, eller opret en konto, hvis du endnu ikke har nogen.
  • Opret det defekte produkt i webshoppen.
  • Følg de enkelte trin i returneringsprocessen for at autorisere en materialeretursending (RMA).

Vi har som mål at reparere alle ResMeds søvnapparater inden for 30 dage og ResMed respirationsapparater inden for 15 dage fra modtagelsesdatoen.

Log-ind på ResMed Online Store for løbende statusopdateringer.

Så snart der er nyt om din sag (f.eks. prisoverslag eller beregning af reparationstid), informeres du via e-mail. Hvis produktet er omfattet af garantien, beder vi dig om at logge ind for at tjekke status på din autorisering af den pågældende retursending.

ResMed Online Store har en praktisk garantitjek-funktion, der gør det muligt for dig at tjekke garantistatus på produkter både med og uden unikke ID-numre, inden du autoriserer den pågældende materialeretursending (RMA).

Du kan også tjekke garantibetingelserne for ResMed masker, CPAP-apparater eller andre ResMed produkter her.

Inden du sender dit ResMed produkt til reparation, skal du gøre følgende:

  • Kom produktet i en kasse af passende størrelser, og sørg for at pakke produktet godt ind i beskyttende emballage.
  • Vedlæg en kopi af den pågældende materialeretursendings autorisering (RMA) i kassen.
  • Udskriv vores adresselabel, og sæt den fast på ydersiden af kassen. Både leverings- og returadressen skal kunne læses tydeligt.
  • Vedlæg kun tilhørende brugsprodukter og/eller tilbehør, hvis der er fejl på disse.
  • Undlad at komme rejsetasker og etuier i pakken (undtagen SenTec diagnosticeringsprodukter)

Det kan du tro! Bare log-ind på din ROS-konto, her finder du detaljerede oplysninger om dine retursendinger. Eventuelt ser du følgende statusopdateringer:

  • Prisoverslag under udarbejdning
  • Værkstedet afventer reservedele
  • Apparatet er blevet sendt til en tredjepartsproducent

Vi følger en 7-trinsproces, der sikrer at alle apparater repareres i henhold til vores egne og kundernes høje standarder:

  1. Vi læser altid eventuelle vedlagte bemærkninger fra kunderne omhyggeligt med henblik på at forstå deres behov og ønsker til fulde.
  2. Det returnerede udstyr testes
  3. Vores teknikere diagnosticerer problemet
  4. Kommunikationen sendes til kunden via returcentret i ResMed Online Store. Denne kommunikation omfatter gerne informationer om fejlen og de dermed forbundne reparationsudgifter
  5. Når kunden har accepteret reparationsudgifterne, går vi i gang med reparationen.
  6. Vores team foretager desuden eventuelle opdateringer og finetuner udstyret.
  7. Inden produktet sendes tilbage til kunden, testet det igen med henblik på at garantere fuld funktionalitet.

Vi sidder klar til at hjælpe! Hvis du har yderligere spørgsmål om returnering af ResMed produkter til vores reparations- og returcenter, kan du kontakte vores kundeservice her.

Vi besvarer alle henvendelser inden for 72 timer på hverdage. Henvendelserne besvares i den modtagne rækkefølge.

Hvordan opretter jeg en brugerkonto i ResMed Online Store?

Hvis du allerede er kunde hos ResMed, kan du få din ResMed repræsentant til at oprette en konto for dig, eller du kan bruge vores online form til selv at oprette dig.
Er du endnu ikke ResMed-kunde? Kontakt dit lokale ResMed-kontor, og hør mere om, hvordan vi kan indlede et samarbejde.