Få teknisk support fra ResMed
Det tekniske supportteam er dedikeret til at besvare dine tekniske spørgsmål og løse problemer, der måtte opstå. ResMed-eksperter er klar til at hjælpe dig med vores respirations- eller søvnapparater, tilknyttede softwareprogrammer eller apparater fra vores diagnostiske sortiment.
Hvad kan Teknisk support hjælpe med?
Det er vigtigt, at ResMeds apparater og softwareprogrammer yder deres bedste til gavn for patienterne og deres netværk af læger, hospitaler og sundhedsudbydere.
ResMeds tekniske support kan hjælpe dig ved at:
- Give dig råd vedrørende opsætning og installation
- Besvare dine tekniske spørgsmål
- Diagnosticere dit problem eller en fejlmeddelelse og hjælpe dig med at løse problemet
Teamet leverer supporttjenester til ResMeds respirations- og søvnapparater, den tilknyttede ResMed-software og apparater fra vores diagnostiske sortiment.
Ofte stillede spørgsmål
Du skal oplyse følgende:
- Navn på sundhedsudbyder eller læge
- Navn på apparatet eller softwareprogrammet
- Dine kontaktoplysninger
- En kort beskrivelse af det problem, du er stødt på, eller de spørgsmål, du måtte have
Vi besvarer alle supportanmodninger inden for én arbejdsdag.
Hvis teknisk support ikke kan løse problemet på afstand, vil teamet guide dig gennem de næste trin. Afhængigt af problemet kan apparaterne returneres til vores eftersalgsservice, eller en ResMed-ekspert vil besøge stedet for at undersøge det.
ResMeds tekniske supportteams telefonlinjer er åbne:
Mandag – torsdag: 9:00 – 12:00 og 13:00-16:00
Fredag: 9:00 – 12:00 og 13:00 – 15:00
Du kan sende en e-mail med en beskrivelse af dit problem. Send venligst en e-mail til teamet på support@resmed.dk
Hvis du vil have adgang til teknisk dokumentation vedrørende et bestemt apparat, kan du finde alle vejledninger på vores side med brugervejledninger og tekniske dokumenter.
Brug vores kontaktformular for at blive ringet op af den korrekte service vedrørende din forespørgsel.
Læs mere
Informationer om returforsendelser og reparationer for sundhedsprofessionelle
Har du brug for at returnere et ResMed produkt eller få det repareret? ResMed Online Store (ROS) gør det nemmere at sende dine produkter retur, få vist reparationsoplysninger og få adgang til din garanti.
ResMed Academy Online
Med ResMed Academy Online kan sundhedsprofessionelle nemt få adgang til en lang række elearning-moduler.
Ekspertvideoer & webinarer
Få adgang til nyttig ekspertviden om nogle af de nyeste innovationer og kliniske studier via vores video- og webinar-platform.