Care Check-In
Det kan være svært at vænne sig til behandling, så vi har udviklet en funktion, der kan vejlede dig i dit behandlingsforløb.
Hvad er Care Check-In?
Care Check-In bruger tidsbaserede check-ins i løbet af de første 28 dage af behandlingen til at stille dig spørgsmål direkte på dit apparat eller via myAir-appen, så du kan give feedback om din oplevelse af behandlingen . Hvis du har problemer, der er lette at løse, f.eks. en utæt maske, vil Care Check-In som det første henvise dig til indhold om selvhjælp.
Hvis din behandler monitorer din behandling ved hjælp af AirView og har registreret dit AirSense 11-apparat i AirView, kan han/hun se din respons fra sit AirView-dashboard. Care Check-In giver din behandler besked om, hvordan det går, så behandleren kan kontakte dig og støtte dig i din behandling, når der er brug for det.
Du kan læse mere om, hvordan ResMed beskytter dine data og dit privatliv, på ResMed.com/PatientData
Hvordan ser Care Check-In ud?
Når du trykker på “OK” på skærmen “Personlig tilpasning” på dit AirSense 11-apparat, aktiverer du funktionen “Care Check-In”.
Du kan afvise funktionen ved at trykke på “Nej tak”, når en “check-in”-skærm vises på dit AirSense 11-apparat eller i myAir-appen
I brugervejledningen kan du finde flere oplysninger vedrørende eventuelle advarsler og forholdsregler, der skal tages højde for før og under brugen af produktet.