AirCurve™ 11
En enkel løsning til komplekse behov
Den nye AirCurve 11 VAuto og ASV PaceWave* er her.
AirCurve 11-serien hjælper dig med at skræddersy din behandling med udgangspunkt i
dine patienters behov – også selv om disse behov er komplekse – og har online funktioner,
der hjælper dig med at spare værdifuld tid1.
Leverer pålidelig, skræddersyet behandling takket være intelligent teknologi
Alle patienter er forskellige med egne specifikke behov. AirCurve 11-apparater kombinerer pålidelige AirCurve 10-algoritmer med velafprøvede, online ResMed Air11™-funktioner. Disse funktioner arbejder sammen for at fremme koordineret pleje1 og målrettet, praktisk behandling til mennesker med komplekse vejrtrækningsproblemer. Air11-apparater kan hjælpe dig med at styre alle typer patienter, også dem, der har brug for mere, end hvad konventionelle PAP-apparater kan tilbyde.

Udstyrer dig og dine patienter med flere værktøjer til en vellykket behandling
AirCurve 11-apparater forbedrer funktionaliteten af vores tidligere platforme, så patienter og behandlerteams får mere støtte end nogensinde før. Det inkluderer funktioner, som er designet til at styrke patienterne ved at øge deres selvtillid med tips og opmuntring. Derudover kan apparaterne håndtere unikke behandlingsmål og akklimatiseringsudfordringer for dem, der ikke er egnet til CPAP-behandling.
Fremmer langvarig behandlingscompliance med løbende forbedring og engagement
Relevante oplysninger, der understøtter compliance
Patienterne kan besvare Care Check-In-spørgsmål, så de modtager skræddersyet support for at løse mindre problemer med opsætningen, og du kan se deres svar i AirView, hvilket hjælper dig med at prioritere din behandling og giver input til effektive patientsamtaler**.
Et økosystem og apparat bygget til langtidsbehandling
Air11-apparater er tilsluttet en omfattende patient- og behandlerfokuseret økosystem – inklusive AirView og myAir – for at understøtte løbende, effektiv behandling og kvalitetsstyring, uanset om du yder behandling personligt eller fra distancen.
Personal Therapy Assistant (PTA)
har interaktive, stemmestyrede instruktioner og videoer, der hjælper dine patienter med at sætte deres udstyr rigtigt op og teste forskellige lufttryksniveauer i deres eget tempo***.
Brugervenligt design for en enklere oplevelse
Air11-apparater er designet til at være nemme at betjene og har en brugervenlig touchskærm, som giver enkel adgang til PAP-behandling ved sengetid.
Fjernopgraderinger giver apparatet længere levetid
Air11-apparater er bygget til at følge med udviklingen. Du og dine patienter kan få glæde af opdateret software takket være Over-the-Air-opgraderinger (OTA).
Se resultaterne!

af patienterne fandt, at apparatets opsætning var intuitiv2.

af patienter, der brugte Personal Therapy Assistant sagde, at funktionen gav dem selvtillid nok til at indstille deres PAP-apparat korrekt3

af CPAP-patienter, der besvarede alle Care Check-In-spørgsmål, opnåede compliance med Air11-apparater4
Den rigtige behandling til den rigtige patient
To modeller, der imødekommer forskellige behov

VAuto-behandling til gengivelse af naturlige vejrtrækningsmønstre
AirCurve 11 VAuto er et bilevel-apparat med automatisk justering, der er designet til yderligere at forbedre komfort og compliance ved at efterligne naturlig vejrtrækning.

ASV-behandling designet til at skræddersy CSA-behandling
AirCurve 11 ASV PaceWave er designet til hurtigt at stabilisere vejrtrækningen5 hos patienter med kompleks, uregelmæssig vejrtrækning under søvn, såsom kombineret OSA/CSA, TE-CSA, blandet apnø og periodisk vejrtrækning.
Personlig coaching for tryg behandling
Air 11-apparater giver dine patienter adgang 24/7 til et virtuelt coaching-program via myAir-appen, så de kan:
- Føle sig selvsikre og trygge, fordi de har skræddersyet behandlingsstøtte lige ved hånden.
- Følge deres fremskridt og andre sundhedsdata, som f.eks skridttælling, så de kan se, hvordan behandlingen gavner deres generelle trivsel.
- Motivere sig selv ved at sigte efter egne behandlingsmål og optjene ”badges”, hvis de når dem.
Tilsammen hjælper disse funktioner patienterne med at få selvtillid tidligt i processen, så de selv kan håndtere mindre problemer, og du får mere tid til at bruge din ekspertise, hvor der er mest brug for den.

Vil du vide mere om, hvilke patienter der har mest gavn af AirCurve 11?
Kom i gang med at give dine patienter en vellykket behandling
Udstyr dine patienter med den nye ResMed AirCurve 11 og hjælp dem godt på vej til en vellykket behandling. Anmod om en demonstration i dag, og se, hvordan det fungerer.
Dette indhold er kun beregnet til sundhedspersonale. I brugervejledningen og den kliniske vejledning kan du finde flere oplysninger vedrørende eventuelle kontraindikationer, advarsler og forholdsregler, der skal tages højde for før og under brugen af produktet.
Apparater og/eller funktioner er ikke tilgængelige i alle lande. Kontakt venligst din ResMed-repræsentant for information om tilgængelighed.
Referencer:
*ASV-behandling er kontraindiceret hos patienter med kronisk, symptomatisk hjertesvigt (NYHA 2-4) med reduceret venstre ventrikels uddrivningsfraktion (LVEF ≤ 45 %) og moderat til svær dominerende central søvnapnø.
**Du kan kun se dine patienters Care Check-In-svar i AirView, hvis de svarer i Air11-brugerfladen, eller hvis de svarer på myAir-appen og giver samtykke til at dele disse data med deres behandler.
***Tryktilpasningsfunktionen (‘Test Drive’) er den samme på tværs af alle Air 11-apparater og tilbyder en brugeroplevelse, der ligner CPAP/APAP-behandling.
- ResMed Air11 customer survey of 95 healthcare professionals, conducted from 24 August to 10 September 2021. Q18: 75.79% of clinicians said that they spent less time troubleshooting issues with patients compared to other PAP devices when they had Care Check-In information available in AirView, N=95 respondents. Q19: The clinicians who reported spending less time troubleshooting issues with patients reported average time savings of 3 to 5 minutes per call when they used Care Check-In data available in AirView, N=72 respondents. Data on file; ID A5079159.
- ResMed Air11 survey of 146 patients, conducted from 28 June to 29 July 2021. Q19: 62% of patients reported that they felt confident about starting PAP therapy after being set up on AirSense 11, N=119 respondents. Data on file; ID A5043180.
- ResMed Air11 survey of 146 patients, conducted from 28 June to 29 July 2021. Q10: 63% of patients said that PTA gave them confidence to set up their PAP machine correctly, N=49 respondents. Data on file; ID A5043180.
- ResMed analysis of Care Check-In data of patients using a ResMed AirSense 11 device and who have at least 90 days of therapy data. Data collected April 16, 2021 – May 12, 2022. n=12,409. Data on file; ID A5220380.
- Teschler H, Döhring J, Wang YM, Berthon-Jones M. Adaptive pressure support servo-ventilation: a novel treatment for Cheyne-Stokes respiration in heart failure. Am J Respir Crit Care Med. 2001;164(4):614-619. doi:10.1164/ajrccm.164.4.9908114
- Palot A et al. Effect of switching from continuous to bilevel positive airway pressure on sleep quality in patients with obstructive sleep apnea: the prospective POP IN VAuto study. J Thorac Dis. 2023;15(2):918-927. doi:10.21037/jtd-22-825
- Isetta, Valentina et al. Comparative assessment of several automatic CPAP devices’ responses: a bench test study. ERJ Open Res. 1, no.1 (May 2015): 00031-2015; DOI: 10.1183/23120541.00031-2015
- Morgenthaler TI, Kuzniar TJ, Wolfe LF, et al. The complex sleepapnea resolution study: a prospective randomized controlledtrial of continuous positive airway pressure versus adaptiveservoventilation therapy. Sleep 2014;37:927—34.
Indhold sidst opdateret: 04/2024.