ResMed garantiinformation
Leder du efter ResMed-garantiinformation på masker, CPAP-apparater eller andre ResMed-produkter? Se nedenfor for detaljer, eller kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål.
Begrænset garanti
ResMed Ltd (herefter ‘ResMed’) garanterer, at dit ResMed-produkt skal være fri for mangler i materiale og udførelse fra købsdatoen for den angivne periode specificeret nedenfor.
Produkt: | Garantiperiode: |
---|---|
|
90 dage |
|
6 måneder |
|
1 år |
|
2 år |
|
2 år** |
* Garantiperioden kan variere for tilbehør.
** I løbet af garantiperioden reparerer eller udskifter ResMed (efter ResMed’s absolutte skøn) ethvert dækket Narval-apparat og tilbehør med en defekt i materialer og udførelse under forbehold af betingelserne, betingelserne og undtagelserne fra dets garanti.
Garantireparationsarbejde må kun udføres af en ResMed-facilitet eller en ResMed-autoriseret partner.
ResMed er ikke ansvarlig for denne garanti for nogen farveændring, der kan ske over tid eller for skader, der måtte være forårsaget af kæledyr eller et følgeskab, der skyldes fejl.
Garantiperioden er 24 måneder fra fremstillingsdatoen for Narval-apparater og 12 måneder for alt tilbehør, der følger med et apparat.
For at garantien skal overholdes, skal både splinter med forbindelsesstænger, gipsmodeller og bidregistrering returneres til ResMed.
Denne garanti annulleres, hvis: a) Narval-apparatet eller tilbehøret blev ændret af en ikke-akkrediteret ResMed-tekniker eller anden tredjepart, b) Narval-apparatet eller tilbehøret blev ikke brugt i overensstemmelse med Brugsanvisningen og / eller, c) du har genoprettet tandlæge eller tandlægeændringer i garantiperioden. ”
Denne garanti er kun tilgængelig for den oprindelige forbruger. Det kan ikke overføres. Hvis produktet mislykkes under normale forhold, vil ResMed reparere eller erstatte efter eget valg det defekte produkt eller en af dets komponenter.
Denne begrænsede garanti dækker ikke: a) skader forårsaget af forkert brug, misbrug, ændring eller ændring af produktet; b) reparationer, der udføres af en serviceorganisation, der ikke udtrykkeligt er godkendt af ResMed til at udføre sådanne reparationer; og c) enhver skade eller forurening som følge af cigaret, rør, cigar eller anden røg.
Garantien er ugyldig for det produkt, der sælges eller videresælges uden for det oprindelige køb. Garantikrav på defekt produkt skal fremsættes af den oprindelige forbruger på købsstedet. Denne garanti erstatter alle andre udtrykte eller underforståede garantier, inklusive enhver underforstået garanti for salgbarhed eller egnethed til et bestemt formål. Nogle regioner eller stater tillader ikke begrænsninger for, hvor længe en underforstået garanti varer, så ovennævnte begrænsning muligvis ikke gælder for dig.
Bliv ved med at udforske
Maskerengøring & udskiftning
Med henblik på at sikre kvaliteten og komforten af behandlingen, skal patienterne regelmæssigt rengøre og udskifte komponenterne i deres CPAP- eller respirationsmaske. Læs her hvorfor og hvordan.
Masker FAQs
Har du maskerelaterede spørgsmål vedrørende pasform, rengøring eller andet? Få svar på disse spørgsmål og mange flere.
Vedligeholdelse og udskiftning af behandlingsapparatet
Med henblik på at sikre kvaliteten og komforten af behandlingen, skal dine patienterne regelmæssigt rengøre og udskifte deres apparater og komponenter.